Retouren

Om een snelle en correcte afhandeling van uw retourzending te regelen hanteren wij een retourprocedure. Deze bestaat uit twee soorten retour-afhandelingen, namelijk:

 

  1. Retour van een ontvangen bestelling welke binnen 14 dagen door u wordt geretourneerd.
  2. Retour van een product voor garantie binnen de 2 jaar garantietermijn.

 

Procedure retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst:

–  Vraag een retournummer aan via [email protected]

–  Vul het retourformulier volledig in.

–  Schrijf het retournummer duidelijk op het pakket, u kunt nu het pakket versturen

mits het voldoet aan de volgende eisen:

 

  1. Alle producten zijn in originele staat en indien van toepassing niet gemonteerd geweest.
  2. Alle verpakkingen zijn onbeschadigd.
  3. De producten dienen, in de originele verpakking, degelijk verpakt te worden in een overdoos.
  4. Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn.
  5. Op de buitenzijde van het pakket (dus niet op de originele verpakking) dient duidelijk zichtbaar het door ons toegekende retournummer te worden geschreven. Indien geen retournummer zichtbaar is wordt uw pakket niet door ons aangenomen en retour afzender gestuurd!

 

Na ontvangst van pakket, zullen wij uw retourzending zo spoedig mogelijk behandelen en u hiervan per e-mail op de hoogte houden.

De kosten voor de retourzending en de risico’s zijn volledig voor rekening van de koper!

 

Terugbetaling.

Als het geretourneerde product voldoet aan bovenstaande voorwaarden, zullen wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening of creditcard. U krijgt via de e-mail een creditnota opgestuurd. Voldoet het geretourneerde product niet aan onze voorwaarden, dan kunnen wij helaas het aankoopbedrag niet aan u crediteren.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Procedure retour sturen ivm garantie binnen 2 jaar:

De garantietermijn van alle producten gekocht bij Lichtpartner.nl bedraagt 2 jaar. Indien een door u gekocht product defect is geraakt, dient u de volgende procedure te volgen:

–  Vraag een retournummer aan via [email protected]

–  Vul het retourformulier volledig in.

–  De kosten van de retourzending zijn volledig voor rekening van de koper totdat blijkt dat de claim terecht is. U krijgt het bedrag vergoed wat er aan verzendkosten op de factuur van Lichtpartner is berekend. Franco of rembourszendingen worden niet aangenomen en retour afzender gestuurd.

–  Schrijf het retournummer duidelijk op het pakket, u kunt nu het pakket versturen

mits het voldoet aan de volgende eisen:

 

  1. De producten dienen, degelijk verpakt te worden in een overdoos.
  2. Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn. (onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen).
  3. Op de buitenzijde van het pakket dient duidelijk zichtbaar het door ons toegekende retournummer te worden geschreven. Indien geen retournummer zichtbaar is wordt uw pakket niet door ons aangenomen en retour afzender gestuurd!

 

Na ontvangst van pakket, zullen wij uw retourzending zo spoedig mogelijk behandelen en u hiervan per e-mail op de hoogte houden. De kosten voor de retourzending en de risico’s zijn volledig voor rekening van de koper totdat wij hebben geconcludeerd dat de garantie claim terecht is.

Retour adres:

  • HEB lighting

  • Wijkermeerweg 6-B

  • 1948 NW Beverwijk

 

De kosten voor de retourzending en de risico’s zijn volledig voor rekening van de koper.

 

Opnieuw leveren.

Als het geretourneerde product door Lichtpartner.nl defect is bevonden en onder de garantie valt zullen wij u indien nog leverbaar hetzelfde en anders een gelijkwaardig voorstel doen